ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE / ZGŁOSZENIE AWARII / NAPRAWA GWARANCYJNA
- dla urządzeń marki ARGO, Wallner, RC System, RPT, KOBRA - wypełnij zgłoszenie reklamacyjne oraz zapoznaj się jak wysłać paczkę kurierem DHL na koszt ARGO. Szczegółowe informacje na stronie reklamacje Argo
- dla urządzeń marki OPUS, IDEAL, EBA - przejdź na OPUS Serwis i wypełnij formularz rejestracji naprawy serwisowej oraz zapoznaj się jak wysłać paczkę kurierem DHL na koszt OPUS
- dla urządzeń marki HSM - pobierz formularz HSM i prześlij wypełniony na adres: serwis@hsm.eu
- dla urządzeń marki Glover - zgłoszenie proszę przesłać na adres: reklamacje@abcbiura.com.pl lub serwis@glover.pl
PRZYGOTOWANIE PACZKI DO TRANSPORTU
- Urządzenie należy spakować w oryginalny karton i kompletne oryginalne wypełnienie lub zastosować opakowanie zastępcze, zwracając uwagę na szczególnie wrażliwe na uszkodzenia elementy.
- UWAGA ! Za uszkodzenia powstałe w transporcie w wyniku źle zabezpieczonego urządzenia serwis producenta / importera oraz FHU Jarosław Bułka nie ponosi odpowiedzialności. W razie pytań służę pomocą w zabezpieczeniu przesyłki, proszę dzwonić, tel. 513848078
- Do przesyłki należy dołączyć:
- kopię dowodu zakupu
- zgłoszenie reklamacyjne / formularz reklamacyjny
- kartę gwarancyjną, jeżeli była dostarczona z urządzeniem